Era sambata dupa-amiaza, 4 si un sfert. Nu setasem alarma de data aceasta. Adormisem vreo 2 ore bune si ma simteam in forma. Am mai recuperat ceva cu repriza aceasta de somn. Hai sa fim seriosi, la cum am functionat in ultimele 2 saptamani….avioane, intalniri, proiecte…plus cine prelungite pana la ore indecente, apoi cluburi, apoi …interactiuni cat se poate de interesante. Cu alte cuvinte, am reusit sa imbin utilul cu placutul.
Andrei ma asteptase la aeroport si odata ajunsi acasa, am pus-o de-un quickie spontan, asa de dulcea revedere.
Revenind in dormitorul autohton, ma ridic din pat si o zbughesc la dus. Constat, uitandu-ma la ceas, ca am timp destul sa ma pregatesc pana la iesirea din asta seara.
Ies aburinda de sub mangaierea picaturilor de apa si ma indrept spre sufragerie. Aud muzica insa nimic nou, Andrei obisnuieste s-o asculte cu volumul mai ridicat.
Deschid usa binedispusa,  intentionand a ma indrepta spre fotoliul pe care imi lasasem perechea noua de pantofi, achizitionata inainte de plecarea mea.
Doar ca in camera Andrei lipsea cu desavarsire, in schimb fotoliul era ocupat de un barbat chipes. Hmmm, imi zic ca inca nu m-am trezit de tot ori am halucinatii. Nu ma opresc si inaintez in incapere ca doar eram la mine acasa.
Ma frec putin la ochi si intr-o fractiune de secunda constat ca pe fotoliu chiar sta asezat un barbat ce are pe fata o uimire de zile mari.
– Buna, te rog sa-mi dai acei stilettos din cutia de langa tine, in dreapta.
Aproape mecanic, barbatul se conformeaza. Mi-i da, ma incalt cu ei, apoi privindu-l in ochi ii cer parerea:
– Ce zici, imi vin bine pantofii ?
Nu primesc niciun raspuns. Musafirul era si mai blocat. Bine, nu ma asteptam sa sara pe mine, dar nah, o conversatie, o interactiune, ceva, ar fi mers. 
Intre timp intra si Andrei in living cu o sticla de vin rosu:
– Wow, iubito ce bine-ti sta ! Tocmai urma sa te trezesc si sa-ti spun ca a venit Marius pe la noi. Eh, daca esti deja aici, banuiesc ca deja ati facut cunostinta. Ce zici, prietene, ce primire, ce intampinare….
Dupa cateva minute bune, dezmeticindu-se cu greu, musafirul se ridica, imi ia mana si mi-o saruta:
– Goala pe tocuri…. Deosebit de incantat, Marius e numele meu. Trebuie sa recunosc faptul ca ma simt  putin stingher. Nu stiu cum sa reactionez.
– Ruxy, enchantée, masurandu-l eu inca o data din cap pana-n picioare. Barbat bine, imi zic in mintea mea. Vad ca Andrei doreste sa-ti ofere un pahar cu vin insa, cine stie, probabil poftesti altceva: coffee, tea or me ?
Si izbucnim cu totii in ras. In sfarsit s-a spart gheata.
– Ce bine ca s-a inventat umorul, nu Marius ? Poate Ruxy a glumit. Sau poate nu…
– Adica ce vrei sa spui, Andrei ?
– Vad ca Ruxy are sfarcurile intarite, semn ca e excitata. Apoi ma strange in brate si-mi verifica gradul de umezire. Zambeste si ma saruta.
– Marius, eu si iubitul meu, in traducere mot-a-mot si la propriu – intrerup dialogul si ii intorc sarutul, si la figurat – tocmai ti-am lansat o invitatie de a ni te alatura. O sa ne futem aici, pe canapeaua asta. Acum. La cat il cunosc de bine, avand in vedere ca am tocuri inalte, o sa fie de acord sa-mi acorde umerii lui. Stie ca am nevoie de un sprijin pentru craci. Ideea este daca vrei sa achiesezi si tu. Noi o sa avem orgasme in cascada. Si tu o sa stai deoparte, oare ? Ti se vede excitatia prin pantaloni. Ce te retine ? N-ai mai facut-o in 3, 4 sau alte variante ? Stii vorba aia parafrazata un pic: unde-s multi, orgasmul creste. Pune umarul si tu. Hahaha….
Si l-a pus, credeti-ma. Si pe stangul, si pe dreptul. Mai retinut la inceput, insa pe parcurs, si-a dat drumul…
Orgasmule au fost pe faza, ca de obicei, cu bis-urile de rigoare. Nu s-au lasat asteptate, dimpotriva. O fi fost si vibe-ul de „vina”, mai mult ca sigur. 
Cu atata actiune in jur, timpul zboara pe fast forward si, desi am mai fi vrut cu totii sa exploram si alte posibilitati in aceasta formula, programul de sambata seara stabilit deja, ne-a determinat sa punem punct pentru moment. 
Eu avand deja pantofii, mi-am tras repede rochia pe mine, baietii erau si ei cu sliturile in ordine si astfel am comandat 2 taxiuri: noi 2 intr-o directie, Marius se grabindu-se si el la o petrecere. 
Odata ajunsi la destinatie, ce sa vezi ?! Simt ca ma prinde cineva din spatele meu de talie. Imi intorc capul si-l vad pe Marius. Era, fara sa stie, invitat la aceeasi locatie ca si noi. Avea un zambet larg pe chip, un aer satisfacut si ochi jucausi. Ce mica-i lumea….